
CENTRUM KULTURY ZAMEK W POZNANIU
Opis działań reklamowych:
• Uruchomienie kampanii internetowych – Social Ads, Google Ads oraz ich optymalizacja:
a) Google Ads – stworzenie reklam wideo w serwisie YouTube oraz reklam graficznych
w sieci reklamowej.
b) Social Ads – stworzenie reklam graficznych oraz wideo w serwisach Facebook oraz Instagram.
• Stworzenie identyfikacji wizualnej dla reklam
• Stworzenie filmów promocyjnych – 15 s, 30 s oraz 3-5 minut.
• Zidentyfikowanie grup odbiorczych dla kampanii o zasięgu lokalnym (Poznań i okolice),
a także zasięgu ogólnopolskim.
• Tworzenie tekstów do postów reklamowych.
Czas trwania:
15.06.2020-30.09.2020
Grupa docelowa:
Turyści przebywający na terenie Polski.
Cel kampanii:
Głównym celem kampanii było zasygnalizowanie turystom i lokalnym mieszkańcom otwarcia zachodniej części ZAMKU po renowacji i zachęcenie ich do odwiedzin instytucji.
Projekt w liczbach
9,5 mln
ODBIORCÓW KAMPANII
300 tys
WYŚWIETLEŃ FILMU
3
MIESIĄCE TRWANIA KAMPANII
Galeria Projektu



