
POLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA
Opis działań reklamowych:
Realizacja kampanii odsłonowej w regionalnych serwisach informacyjnych. Celem kampanii była promocja akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY wśród mieszkańców Polski.
-
Kampania o zasięgu ogólnopolskim była realizowana na lokalnych portalach informacyjnych. Każdy
z portali gwarantował minimalny dzienny zasiąg nie mniejszy niż 7 tys. odsłon.
-
Format reklamy – responsive billboard.
-
Kampanię wyświetlano na stronie głównej danego serwisu
-
Capping: 3
-
Stały monitoring i optymalizacja efektywności i skuteczności prowadzonej kampanii w celu uzyskania najlepszych efektów oraz zrealizowania wskaźnika KPI.
Czas trwania:
13.11.2019-20.11.2019 r.
Grupa docelowa:
Mieszkańcy Polski.
Cel kampanii:
Zachęcenie mieszkańców Polski do poznawania kraju podczas weekendu za pół ceny tj. 22-24.11.2019 r.
Projekt w liczbach
2,5 mln
ODBIORCÓW KAMPANII
1,2 mln
ODWIEDZIN STRONY WWW
1
TYDZIEŃ TRWANIA KAMPANII
Galeria Projektu



