
CONCOURS D'ELEGANCE VARSOPOLIS
Varsopolis to stosunkowo młode wydarzenie na polskiej scenie motoryzacji klasycznej, ale już głęboko osadzone w polskiej tradycji, nie tylko samochodowej. Organizatorzy na tym jednodniowym spotkaniu starali się odtworzyć klimat przedwojennej Warszawy. Prócz samej wystawy samochodów, przypominają te czasy także poprzez dopracowane wystawy zdjęciowe i inne równolegle prowadzone atrakcje.
Varsopolis zaczęło się od uroczystej parady zabytkowych samochodów przez centrum Warszawy,
a głównym punktem był popołudniowy konkurs elegancji. Wydarzenia tego typu mają właściwie tak samo długą historię jak i same samochody, a nawet dłuższą, ponieważ wywodzą się jeszcze z czasów arystokracji porównującej swoje karoce. Oficjalnym celem takich konkursów było wybranie najelegantszych pojazdów, ale tak naprawdę był to zawsze tylko pretekst do towarzyskiego spotkania w miłych okolicznościach.
Varsopolis 2019 można uznać za udane, a organizatorom podziękować za pielęgnowanie pięknych tradycji, które lata temu cieszyły się dużą popularnością także w Polsce.
NOVITZKY GROUP w projekcie "Concours d'Elegance Varsopolis" odpowiadało za:
🚗 doradztwo w zakresie marketingu i public relations
🚗 wsparcie organizacyjne Wydarzenia
🚗 projekt strony www (www.varsopolis.pl)
🚗 social media
Projekt w liczbach
6 mln
ODBIORCÓW KAMPANII
1,5 mln
WYŚWIETLEŃ STRONY WWW
3
EDYCJA CONCOURS D'ELEGANCE
W POLSCE
Galeria Projektu



