
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE
Opis działań reklamowych:
1) Live Streaming z Ekspertami
-
Przeprowadzono publiczną transmisję na żywo 4 odcinków o nazwie „Live Streaming z Ekspertami” na portalu Facebook będącej trzonem kampanii promującej Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego;
-
Opracowano scenariusz przebiegu rozmów z uczestnikami każdego z odcinków;
-
Przygotowano grafiki i materiały: tło, belki, zaślepki oraz niezbędny sprzęt do prawidłowej realizacji nagrań;
-
Wszystkie odcinki dostępne są na stronie przygotowanej na potrzeby kampanii: www.promocjarpo.wzp.pl.
2) Influencer
-
Przeprowadzono działania z udziałem influencerów w internecie (w mediach społecznościowych: Instagram, Facebook) dotyczących promocji każdego z odcinków Live Streamingu z Ekspertami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego.
-
Nawiązano współpracę z influencerami: Katarzyna Pakosińska, Beata Tadla, Maciej Orłoś
-
Przygotowano relacje Instastory na platformie Instagram influencera ze „swipe-up” odsyłającym bezpośrednio do portalu emitującego Live Streaming z Ekspertami;
-
Przygotowano posty na portalu Instagram oraz Facebook każdego influencera o treści zachęcającej do podzielenia się problemami oraz obszarem w jakim potrzebne jest wsparcie przedsiębiorcom w obecnym czasie, z dodaniem dedykowanych hasztagów: #województwobliżej #pomorzezachodnie #województwodlaprzesiebiorców oraz oznaczeniem konta: @pomorzezachodnie
-
Przygotowano posty na platformie Instagram, oraz Facebook każdego influencera o treści zachęcającej do obejrzenia Live Streamingu z Ekspertami oraz hasztagami: #województwobliżej #pomorzezachodnie #województwodlaprzesiebiorcó w, #RPOWZ;
-
Produkcja i publikacja/emisja przez każdego influencera na jego portalu Instagram krótkiego zaproszenia/zajawki do uczestnictwa w live streamingu przed każdym z odcinków na godzinę przed planowaną transmisją;
-
Produkcja i publikacja/emisja przez każdego influencera na jego portalu Instagram oraz Facebook zajawki na 2 dni przed planowaną transmisją, w których influencerzy wprowadzali widza w kolejne wątki związane z tematyką poszczególnych odcinków;
-
Produkcja i publikacja/emisja przez każdego influencera na jego portalu Instagram oraz Facebook video relacji z krótkim podsumowaniem najważniejszych informacji zawartych w każdym z odcinków Live Streamingu z Ekspertami;
3) Promocja w Internecie
-
Przeprowadzono kreatywną kampanię informacyjno-promocyjną Live Streaming z Ekspertami
a) reklama banerowa w internecie,
b) działania w Social Mediach,
c) przygotowanie 3 artykułów:
- emisja artykułów na największych portalach informacyjnych w Polsce;
d) reklama natywna
4) Baza danych i zaproszenia do uczestnictwa w Live Streamingu z Ekspertami
-
Zbudowano na podstawie dostępnych informacji bazę danych (adres e-mail, numer telefonu, adres siedziby) przedsiębiorców prowadzących działalność na terenie województwa zachodniopomorskiego, w celu zaproszenia ich do wzięcia udziału w Live Streamingu z Ekspertami.
-
Zaprojektowano i przygotowano zaproszenia do uczestnictwa w Live Streamingu z Ekspertami do wszystkich przedsiębiorców z bazy danych, a następnie wysłano je drogą mailową oraz sms.
Czas trwania:
1.07.2020-31.10.2020
Grupa docelowa:
Mieszkańcy województwa zachodniopomorskiego, w tym zwłaszcza: potencjalni beneficjenci i uczestnicy projektów, oraz odbiorcy rezultatów wdrażania projektów.
Cel kampanii:
Celem kampanii było Promowanie Funduszy Europejskich na Pomorzu Zachodnim.
W tym promocja RPO WZ oraz dotarcie do jak największego grona odbiorców z informacją
o możliwościach jakie daje okres programowania 2014-2020, działania antykryzysowe realizowane w ramach Funduszy Europejskich w okresie COVID-19 oraz dobre praktyki, czego efektem był wzrost świadomości wśród odbiorców, o potencjale i możliwościach jakie dają Fundusze Unijne.
Projekt w liczbach
4 mln
ZASIĘG KAMPANII
420 tys
WYŚWIETLEŃ FILMÓW
4
MIESIĄCE TRWANIA KAMPANII
Galeria Projektu



