
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W RZESZOWIE
Opis działań reklamowych:
1. Przygotowanie graficzne i redakcyjne baneru reklamowego
Baner reklamowy został umieszczony na 21 lokalnych portalach internetowych w centralnej części strony internetowej i był publikowany w przez okres 4 tygodni.
2. Reklama na portalu społecznościowym
Przygotowano techniczne i redakcyjnie grafiki i treści dla kampanii Social media
Przygotowano i przeprowadzono płatną promocję KFS na fanpage’u WUP Rzeszów.
W jednym tygodniu przygotowano 2 posty. Kampania trwała 4 tygodnie.
Każdy posty zawierał tekst i grafikę (zdjęcia, obrazek, wykres itp.).
3. Produkcja i emisja materiałów informacyjnych w radiu
Przygotowano spot radiowy - 30 sekundowy z wykorzystaniem lektora, podkładu muzycznego
i dźwięków nawiązujących do kreacji kampanii.
Emisja spotu odbyła się w stacji komercyjnej o zasięgu regionalnym w pasmach
o najwyższej słuchalności (6:00-7:30 oraz 15:-17:00), która swoim zasięgiem obejmowała 60% powierzchni województwa podkarpackiego.
4. Produkcja i emisja 2 audycji radiowych
Przygotowano i wyemitowano 2 audycje radiowe. Każda audycja trwała 4 minuty.
Każdą audycję poprzedzały 2 zwiastuny informujące o temacie emitowanej audycji.
5. Reklama displayowa w sieci Google
Stworzono trzy kreacje baneru dotyczącego Krajowego Funduszu Szkoleniowego: parametry baneru były dostosowane do strony, na której był umieszczany baner.
Wykupiono reklamy i publikację baneru na stronach internetowych odwiedzanych przez grupę docelową niniejszej kampanii (osoby w wieku 18-60 lat z Podkarpacia) i powiązanych z tematyką ich zainteresowań.
Publikacja baneru w Internecie odbywała się przez 1 miesiąc.
Czas trwania:
1.02.2020-16.03.2020
Grupa docelowa:
Kampania była kierowana do podkarpackich pracodawców i pracowników.
Cel kampanii:
-
W sposób spójny i atrakcyjny zachęcała pracodawców do skorzystania ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego na 2020 rok.
-
W przystępny sposób ukazywała priorytety wydatkowania KFS oraz rodzaje wsparcia ustawicznego wspierane tymi środkami.
-
Podniesienie świadomości i wiedzy podkarpackich pracodawców i pracowników nt. zasad działania Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2020 roku.
Projekt w liczbach
4,5 mln
ODBIORCÓW KAMPANII
2,5 mln
WYŚWIETLEŃ STRONY WWW
1,5
MIESIĄCA TRWANIA KAMPANII
Galeria Projektu



