kfs5_pracownicy_kopia.jpg

WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W RZESZOWIE

Opis działań reklamowych:

 

1. Przygotowanie graficzne i redakcyjne baneru reklamowego

Baner reklamowy został umieszczony na 21 lokalnych portalach internetowych w centralnej części strony internetowej i był publikowany w przez okres 4 tygodni.

 

2. Reklama na portalu społecznościowym 

Przygotowano techniczne i redakcyjnie grafiki i treści dla kampanii Social media 

 

Przygotowano i przeprowadzono płatną promocję KFS na fanpage’u WUP Rzeszów. 

W jednym tygodniu przygotowano 2 posty. Kampania trwała 4 tygodnie.

Każdy posty zawierał tekst i grafikę (zdjęcia, obrazek, wykres itp.).

3. Produkcja i emisja materiałów informacyjnych w radiu 

Przygotowano spot radiowy - 30 sekundowy z wykorzystaniem lektora, podkładu muzycznego

i dźwięków nawiązujących do kreacji kampanii.

 

Emisja spotu odbyła się w stacji komercyjnej o zasięgu regionalnym w pasmach

o najwyższej słuchalności (6:00-7:30 oraz 15:-17:00), która swoim zasięgiem obejmowała 60% powierzchni województwa podkarpackiego.

 

4. Produkcja i emisja 2 audycji radiowych 

 

Przygotowano i wyemitowano 2 audycje radiowe. Każda audycja trwała 4 minuty.

Każdą audycję poprzedzały 2 zwiastuny informujące o temacie emitowanej audycji. 

5. Reklama displayowa w sieci Google 

 

Stworzono trzy kreacje baneru dotyczącego Krajowego Funduszu Szkoleniowego: parametry baneru były dostosowane do strony, na której był umieszczany baner.

Wykupiono reklamy i publikację baneru na stronach internetowych odwiedzanych przez grupę docelową niniejszej kampanii (osoby w wieku 18-60 lat z Podkarpacia) i powiązanych z tematyką ich zainteresowań. 

Publikacja baneru w Internecie odbywała się przez 1 miesiąc.

 

Czas trwania:

1.02.2020-16.03.2020

 

Grupa docelowa:

Kampania była kierowana do podkarpackich pracodawców i pracowników. 

 

Cel kampanii:

  • W sposób spójny i atrakcyjny zachęcała pracodawców do skorzystania ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego na 2020 rok. 

  • W przystępny sposób ukazywała priorytety wydatkowania KFS oraz rodzaje wsparcia ustawicznego wspierane tymi środkami. 

  • Podniesienie świadomości i wiedzy podkarpackich pracodawców i pracowników nt. zasad działania Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2020 roku. 

Projekt w liczbach

4,5 mln

ODBIORCÓW KAMPANII

2,5 mln

WYŚWIETLEŃ STRONY WWW

1,5

MIESIĄCA TRWANIA KAMPANII

Galeria Projektu

WUP RZESZÓW
press to zoom
WUP RZESZÓW
press to zoom
WUP RZESZÓW
press to zoom
WUP RZESZÓW
press to zoom
1/1